RED DUST
RED DUST
TRUTH. IN CONTENT AND IN STYLE.

Empathie ... Je inleven. Weet je waarom dat zo belangrijk is?

 

Klanten zijn mensen. Mensen willen verhalen.  

Vraag het aan elk kind: een goed verhaal neemt je mee. Maar de béste verhalen overtuigen. 
De verteller leeft zich in en verleidt zijn publiek. Het liefst van al met de waarheid.
Want de waarheid werkt altijd.

Empathie in de praktijk.

Lees even mee hoe twee van onze regisseurs zich hebben ingeleefd in de case van hun klant. Tot in de vezels. En hoe ze dan een overtuigend verhaal hebben verteld.

 
Alheembouw_1.2.2.jpeg

“Je ziet ons niet, maar we zijn er wel.”

Dat is in een notendop het verhaal van Alheembouw, een sterk maar bescheiden bouwbedrijf. Het moest een grootse maar ingetogen film worden die de ziel van de onderneming weergeeft.
Onze regisseur Wilson Verstreken kreeg carte blanche. Hij heeft zich helemaal in de bedrijfscultuur ingegraven. Hij heeft er dit verhaal gevonden.

Wat je ziet, zijn geen acteurs, maar échte mensen. Wat je hoort, is Wim Opbrouck: uit dezelfde West-Vlaamse klei getrokken als Alheembouw zelf. En even universeel. 

See the video here.

 
GO_Team_1.4.1.jpg

GO-team

Het GO-team is het GezinsOndersteuningsteam van Mechelen.
Die mensen leveren prachtig werk: ze helpen andere mensen die het lastig hebben.

Dirk Domen bracht dat voor ons in beeld: “Ik had weinig tijd om me in te leven in de materie, maar het intakegesprek was grondig. Een goede verstaander heeft dan maar een half woord nodig. Ik vertel het verhaal zoals het is. Wanneer je een film als deze maakt, dringt het wel tot je door dat het leven niet iedereen even gunstig gezind is. Bij mij is dat blijven hangen. In die mate dat ik m’n eigen leven heb bij gestuurd. Ik ben dankbaar dat ik deze film heb mogen maken.” 

See the video here.